Asystenka biurowa/specjalista ds. sprzedaży

Posted on Posted in Praca

Dla naszego Klienta szukamy kandydata  na stanowisko Asystentki biurowej/specjalisty ds. sprzedaży

Miejsce pracy: Kraków

OBOWIĄZKI:
– Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy;
– Drobne prace księgowe;
– Obsługa kont social media;
– Prowadzenie kampanii marketingowych;
– Pomoc przy organizacji imprez i wydarzeń organizowanych przez firmę oraz aktywny w nich udział;
– Prowadzenie negocjacji handlowych w imieniu spółki pod nieobecność osób odpowiedzialnych.

WYMAGANIA:
– Znajomość technik marketingu i sprzedaży;
– Sprawne poruszanie się po kontach social media;
– Zaangażowanie w powierzone obowiązki;
– Kreatywność’

OFERUJEMY:
– Stabilne zatrudnienie zapoczątkowane okresem próbnym;
– Szkolenia wdrażające do pracy;
– Ciekawe i pełne wyzwań obowiązki zawodowe;
– Adekwatne do umiejętności wynagrodzenie.

Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV za pośrednictwem formularza:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=9dd3f323d98946c5a77193299220c693