Doradztwo Call Center

cc2Działalność Call Center i wykorzystanie tego kanału komunikacji jest dziś dość powszechną praktyką. Jest on uznawany za jeden najszybszych sposobów dotarcia do klienta, a co najistotniejsze – jest w całości mierzalny.

Nasza firma zajmuje się szeroko pojętym doradztwem w zakresie wdrażania i działalności systemów Call Center. Specjalizujemy się w obszarze tworzenia od podstaw, koordynacji oraz doskonalenia procesów jakości usług w centralach naszych Klientów. Z pomocą naszej wykwalifikowanej kadry będą mogli Państwo dokonać wyboru najkorzystniejszego rozwiązania w zakresie telefonicznej obsługi Klienta. Ważnym aspektem wdrażania takich rozwiązań, jest dobór optymalnej metody oraz formy prowadzenia działu telefonicznej obsługi Klienta. Głównym celem Naszych usług jest obranie odpowiedniej strategii do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa. Dewizą Naszej firmy jest indywidualne podejście do Klienta.

Oferujemy doradztwo w zakresie:

  1. opracowania strategii modelu telefonicznej obsługi Klienta,
  2. doboru odpowiednich rozwiązań technologicznych,
  3. doradztwa personalnego – rekrutacja i selekcja pracowników Call Center,
  4. zarządzania call center,
  5. optymalizacji kosztów funkcjonowania i rentowności,
  6. wieloaspektowej analizy pracy działającego Call Center,
  7. tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników,
  8. rozwoju telemarketingu, telesprzedaży,
  9. opracowaniu dokumentacji (raporty przebiegu i efektywności zastosowanych kanałów komunikacji, sprawozdania z badań),
  10. szkoleń personelu.

ccW obszarze usług Naszej firmy znajduje się także doradztwo w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Organizujemy wszelkiego rodzaju szkolenia dla pracowników oraz kadry kierowniczej.

Nasze szkolenia dostosowane są do specyfiki oraz celów polityki przedsiębiorstwa. Centralnym zamierzeniem każdego kursu jest podniesienie kwalifikacji kadry pracowniczej, czego skutkiem jest wyższy poziom jakości obsługi Klienta, a także zwiększenie sprzedaży. Oferowane przez Nas szkolenia poprzedzone są badaniem oczekiwań osób decyzyjnych w przedsiębiorstwie. Kolejnym krokiem jest zapoznanie się ze strategią działalności firmy oraz analiza obszarów, które potrzebują wsparcia szkoleniowego. W oparciu o pozyskane informacje tworzymy program szkoleń. Dużą zaletą Naszej oferty jest zespół trenerów i konsultantów, który niezmiennie od wielu lat dąży do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji w branży.

Realizujemy szkolenia z zakresu:

  1. skuteczna sprzedaż,
  2. techniki perswazji,
  3. efektywna komunikacja - budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
  4. zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center,
  5. zarządzanie kontrolą poziomu jakości w obsłudze telefonicznej Klienta.

Potrzebujesz pomocy przy wdrożeniu Call Center? Skontaktuj się z nami!