Oprogramowanie Call Center

agentsSpecjalizujemy się w szeroko pojętym doradztwie w zakresie działalności związanej z funkcjonowaniem rozwiązań Call Center. W ramach naszych usług oferujemy skorzystanie z autorskiego oprogramowania wykorzystywanego do obsługi telefonicznej obsługi Klienta. Jest ono dedykowane zarówno małym jak i średnim firmom. Nasze 0programowanie poddawane jest ciągłemu procesowi aktualizacji, by jak najlepiej wpasowywać się w realia rynkowe danego przedziału czasu.

Dzięki zastosowaniu naszych rozwiązań, będą mogli Państwo znacząco usprawnić funkcjonowanie swojej firmy. Nadrzędnymi celami którymi kieruje się nasz dział produkcji podczas tworzenia systemu jest jego użyteczność, funkcjonalność oraz prostota. Jedną z korzyści jest minimalizacja kosztów inwestycji w system telekomunikacyjny, dzięki czemu osiągną Państwo szybszy zwrot z inwestycji. Główną zaletą naszego oprogramowania jest jego elastyczność, uzyskana za pomocą umieszczenia go w chmurze internetowej, a dokładniej nieskomplikowanego panelu online, którego konfiguracja wymaga po Państwa stronie zaledwie kilku kliknięć. Do Państwa dyspozycji pozostaje także nasz dział wsparcia Klienta Biznesowego. Biorąc pod uwagę powyższe, dajemy Klientowi możliwość skorzystania z oprogramowania z łatwością i szybkością, z niemal każdego miejsca. Kolejną zaletą naszego oprogramowania jest możliwość założenia Call Center w dowolnie wybranej przez nas lokalizacji, posiadającej łącze internetowe.

Do uruchomienia Call Center w oparciu o nasze oprogramowanie oprócz dostępu do internetu oraz standardowych wymagań systemowych, konieczne jest użycie odpowiedniego aparatu telefonicznego, lub wyposażenie komputera w specjalistyczne słuchawki wraz z mikrofonem. Słuchawki powinny zapewniać doskonałość dźwięku podczas połączeń oraz komfort noszenia, uzyskany poprzez regulowanie i dopasowanie do kształtu głowy. Oczywiście nasi specjaliści pomogą Państwu również z tym zagadnieniem.

W ramach programu zapewnione mamy m.in. takie funkcje jak:

  1. monitoring pracy oraz statusów,mile
  2. rejestr połączeń,
  3. korzystanie z automatycznego zestawienia połączeń (dialer),
  4. możliwość weryfikacji klienta na podstawie numeru telefonu,
  5. historia kontaktów,
  6. obsługa w wielu językach,
  7. nagrywanie rozmów,
  8. SPY/Supervisor,
  9. Interactive Voice Response (IVR) - Wielopoziomowe Menu Głosowe

Obszary zastosowań Oprogramowania Call Center:

  1. telefoniczna obsługa Klienta,
  2. systemy rezerwacji i zamówień,
  3. infolinia.

Nasz system to rozwiązanie dla Klientów, którzy poszukują profesjonalnego rozwiązania w obszarze obsługi Call Center z zachowaniem nowoczesnych technologii oraz prostoty obsługi.

Poszukujesz dedykowanego oprogramowania Call Center? Skontaktuj się z nami!